Mitchel Leisen
Dona St. columb beats a hasty retreat from London in an attempt to escape from her boring husband and his unrelenting and lecherous best friend, Lord Rockingham. Moving into her Cornwall estate, often witness to the comings and goings of French pirates, Dona teams up with their leader, getting up to all sorts of mischief until her husband and Lord Rockingham put paid to her fun when they arrive to apprehend the freebooters.