Mitchel Leisen
Death takes a trip to the world of the living to find out why people are so afraid of him. Adopting the form of the recently deceased Prince Sirki, the next three days are completely free of defuntion as he searched for an aspect of the living world to match the intensity of death. Falling hopelessly in love with Grazia at the end of the third day, it dawns on him that he's found what he was looking for.