Mitchel Leisen
Left in the lurch when his bride-to-be commits suicide on discovering that her future in-laws are against their forthcoming marriage, Michael Carter rashly marries Indian girl Tonita Stormcloud on the rebound and is faced with a long, upward climb to change his toffee-nosed relations' opinion of his new spouse.