A modest guy from the Usera district of Madrid, Domingo cleans shopping centres at night and is ashamed ot being a virgin. Obsessed with picking up girls, he takes on a second identity: Luis Carlos, posh executive. Elizabeth is amodest salesgirl at a clothes shop, who appears as bait on the television game show Stories of Love and Luxury, the prototype of TV trash. She, too, has another identity: diplomat's daughter. Hidden beneath both of their masks are real personalities who en up getting their just deserts.