When Detective Inspector Harris busts Jack Barret for having done his bosses out of a tidy sum of money, he is surprised to discover that he seems to be broke. After unseccessfully trying to contact eminent Queen's Cousel Melville Farr, Barret commits suicide. Too later, Far realises that the boy was being blackmailed to hush up their earlier homosexual relationship, having chosen to pay up and sacrifice his life rather than blacken the name of the man he loved. Farr risks his reputation, his future and his marriage to unmask the blackmailer.