All alone while her husband does his rounds of the local barracks and POW camps of post-World War I, pretty Lisa spends most of her time tending her beautiful garden in the Bulgarian city of Turnovo. The sudden arrival of a Serbian prisoner cum peach thief in the shape of Ivo soon takes the edge off her boredom.