Some writers have defined this films as pertaining to a certain neo-realistic genre which seems to be fixed in the basic anecdote, due to the freshness ad novelty of its production, although it has a final result that could not be further from that starting point. the picture is interesting for its use of two fairly unusual elements inthe field of cinematography: torrential dialogue (here making the best posisble use of the Chilean accent's rhythm), and long takes of various persons (in small rooms which makes off screen references). The combined effect of all this is to get as far away as possible from the basic anecdote. However, the film is worthwhile and attractive. It follows a group of aimless, frustrated ruffians through the labyrinth of city night-life.