This film is based on a true story which moved public opinion in the 1960s. The Poquianchis are three sisters who, combining religion and horror, martyrize and exploit an undetermined number of children over a various years. Peasants poverty and ignorance has led some of them to sell their daugthers without realizing what they have done. When this isn't the case, the organization has members whose job it is to kidnap them. Later they are tortured and cruelly put to prostitution sometimes resulting in death.