Branko Krajl is an ordinary man suprised by an extraordinary situation. In his native tonge, Kralj's name means The King. His sentimental relacions with his wife, Vishnya, and his mistress, Irene, form a complicated mystery of life wich cannot be resolved by intelligence alone.