This is the story of the struggle to keep Slam TV freee. This pirate station is located in an old B29 bomber which patrols the sly and the airwaves of the US. Its main listeners are rock-and-rollers.
The captain knows that his message has gotten through to them when he intercepts a coded message announcing that Mr. Westinghose is the leading candidate for the White House.