A house burgler in action discovers a young girl trying to commit suicide. After convincing her to stop, she convinces him to rob a collar covered with precious stones. A typist who can't stand the monotony of her life embarks on a series of crazy adventures culminating in a miraculous escape from the police. The three meet in a local night club and fall in love.