Bert Tare has had a passion ofr arms since childhood. He became one of the best professional marksman around and even met his wife, Laurie, on the shooting range. Laurie is a very sexy soman, but also very dangerous. Too fond of luxuries for someone without much money, she convinces her husband to perpetrate a series of robberies. During one of these she murders two people and the wanted couple are obliged to seek refuge on the mountain. Laurie plans to kill the seriff, but bart has reached the limit of his endurance. His reaction is completely unexpected.