Suvorin doesn't have a penny, but has heard that the Countess Ranevskaya sold her soul to the devil for the secret to winning at cards. Suvorin plans to seduce Lisaveta in order to get close to her aunt, he Countess. Once he gets the secret, he decides to bet everything on a card game.