Following the death of their parents, three children become the dependents of their Uncle Philip who lies in London where he has a game and marionette shop. He runs his shop from a distance, employing three disgruntled Irish teenagers. In the hypnotic and enigmatic atmosphere of the shop, the mock reality of the dolls mixes with the folklore of Ireland; soon the three children support the three teenagers in defending their right to enjoy themselves and be happy.