Our protagonist are two women, one a worker in a fish hatchery, the other a professor in Santiago. The first searches for her husband who has not returned from the sea. The second wants to forget her son who's been in prison for four years -she can't stand imagining his suffering. The two meet by accodent on a boat, the past ad present mix through black and white, and coloured images.