A starting and diverse panorama of daily life in Chile via numerous testimonials by relatives of people who've dissapeared, popular singers, and analysts of military issues. The film's actor, Roberto Parada, interviewed while playing the lead in a work by Benedetti, talks about the murder of his child. Augusto Pinochet makes his "Dictatorship of the Democrazy" apology.