Chile
An interview between Salvador Allende and Fidel Castro wherein they compare perspectives on the political situations faced by Chile and Cuba. The interview took place two years before the coup d'etat. The interviewer, Augusto Olivares, Director of the Chilean National TV, was killed in the assault to the Moneda Palace.