Chile
Tells the story of two young people, Carmen Gloria Quintana and Rodrigo Rojas, both of whom were badly burnt by the police while being arrested in the street. Rodrigo died as a result and Carmen Gloria was left completely disfigured and unable to return to Chile form the United States, where she was hospitalized, until the return of the Pope.