Sandor gets up to the ringing of the alarm clock. as always and every morning he bicycles to the bus stop. The day has an special importance for him: he has made up his mind to change his job. He wants to be somebody, and have his won home. He rents a lorry and in a few days time he starts his new job and his new life.