The day is cloudy, the sea calm. A bell marks 7:00 a.m. and Jon awekens. He goes to the waterfront where he meets his friend Patxi. Neither has reached the age of eighteen. Patxi helps Jon to steal a box of fish. Later, Jon sales it at cut rate.
Facing the ocean is Maite's picture window. Jon relizes that somebody is in her bedroom. It's Rafa. Maite, seventeen years old, suggest that the situation is inevitable. Later, Jon and Maite prepare for the day's first fix.