Anna is introduced to Paul by a friend, Margot... Paul draws the woman into an unreal world symbolised by the appearance of a fairy (played by Ghislaine Thesmat, star of the Paris Opera and Director of the Monte Carlo Ballet). The fairy is the world of the poetic, of love transcending itself.