Sanma no aji is the last film of the great director Yasujirô Ozu, who died at the age of 60. It is the story of a sake drinker, and has as its backdrop the Tokyo of 1962, admirably captured by the "cameras" of Ozu. The colors used in the photography give significance to neon lights that goes beyond their everyday banality.