An 11-year-old girl stands under the roundabout of Los Angeles Central Station, utters a piercing scream that, using the technique of slow motion in one inch, becomes a harmonic scale of 7 notes that together create a melody that serves as structure and soundtrack to the tape. The visual part, the images of the girl who emits the sound, the street scenes, the night shots of industrial zones, those of surgery, suggest primitive fear, darkness, materialism... In short, the terrible separation between the body and spirit.