It is a juxtaposition of modern and primitive cultures. Images that open and close, camouflaging the field of vision. References from Western culture, represented in black and white with their characteristic sounds, are mixed with tropical objects from Latin America, represented in red, yellow and blue colors. Miners working underground and images of a terrible catastrophe. Technology and mass society, black and gray opposing fantasy and the individual. Neither the Revolution nor the Resolution... will help. The white race will return to the spirit, without it cannot return anywhere else. The powerful and aggressive sound of a buzz concludes the work.