A homosexual couple, corroded by the passing of the years, and who have become a stable marriage participate in the problems of daily coexistence and growing old together. An acid, corrosive comedy, sometimes sad when underlying the drama of the passage of time in the love relationship and physical decrepitude. An anthological interpretative hand in hand. Scathing, without falling into cynicism, tender without going through the soft. Half comedy and half drama, like life itself, without being a "melo".