A mature university professor, he has abandoned the city and his classes, to live in a small town. There loneliness and depression lead him to suicide. Pewro a young neighbor stops him. Soon a friendly relationship is established between the two. The teacher helps them to put on a play. A violent and twilight love arises between them (especially in him).