Two people meet. They chase each other trying to love each other. Impulsive and idle, Anne flees Switzerland and settles in a deserted holiday camp. Silvio, a writer, lives nearby in a small room near the train tracks. The relationship between them is complicated by their respective obsessions, he with her writing work, she when she receives the news that her brother who lived in Geneva has died. Silvio, increasingly introverted, gradually becomes confused with his literary world and Anne tries to overcome her sorrows through a series of impulsive acts, crystallizing her obsession in the character of Palmer, her brother's friend, and whom she considers responsible for the death of his brother.
She will try to locate him, without success. She just answers the answering machine. A group of characters are spectators of the comings and goings of their destinies, and little by little they become disrespectful views of the situation.
Anne, after having incited Silvio to action and to commit a series of gratuitous acts, she abruptly decides to return to Geneva in search of Palmer. Parlmer in turn, received the messages, leaves in the direction of the vacation camp. Each one reaches the place of the other and in this way they return to themselves.