The film begins with a boy and ends with a woman. There is an understanding between the two, a certain complicity. It is the story of a person struggling to find himself, with sad moments, and at times very funny. It is above all a process of slow and almost agonizing change of search, of travel... It is a film about a young woman of today, and the struggle she has to endure to find herself. She is a woman in the process of change. Within this context the battle of the sexes is ignored. A person is just a person.
The protagonist is involved in a destructive context. Her parents are locked in a circle of mutual destruction. Her marriage to a young man is hopeless. But other people will become part of her life, helping her to destroy these "bad vibrations" around her. If she has the courage and the ability to learn from the painful processes, it happens that the good comes after this human and sincere effort.