Navarre, end of the 17th century. In a small village dominated by feudal powers. The film reveals power strategies, fanatical circles and superstitions exploited by the powerful. Story of some people who meet in caves to celebrate ceremonies, and are accused of witchcraft. The powerful call the Inquisitor...