A queen witnesses the murder of her husband after their wedding night. This king, who used to build highly expensive castles anywhere, had raised opposition and hatred. The young and unfortunate queen retires to her palace, while the people, not knowing her, utters slander against her and determines to kill her. Young poet Sebastian, who has been charged with murdering her, is persecuted by the police and seeks shelter in the royal mansion. The queen and Sebastian fall in love.