Jose Sigrado is slightly over thirty, he is a film-director and has just finished his second film in a state of great restlessness and agitation. Maybe he is not pleased with his work, maybe it is the memory of Ana, his former lover that unsettles him, ...or might it be that his body needs another kind of heroin, which he knows well?.