Leon and his wife, an old marriage, go on holidays without their daughter for the first time, who's in her hooneymoon. In every word, in every face, everywhere, even in this own friends, Leon finds loneliness. And everyday routine adquires a different meaning in a loner's mind. His mind plunges in confusion and, almost by accident, he kills his wife, fact that makes the solitary community become aware of the reality of death. Dreams, passions, hopes and dreads, hidden until now, come to light.