Pier Paolo Pasolini
In a mansion, four men meet four ex-prostitutes and a group of young men and women, partisans or children of partisans, who have been taken prisoner. No one in the house can avoid the rules of the game established by the lords; every transgression is punishable by death. In addition, they enjoy the power to dispose of the captive life at will.