A young Filipino named Kidlat only dreams of traveling and getting to know Cape Canaveral. Together with three friends he tries to be the first Filipino astronaut. The chance encounter with an American, passenger of your cart, will open the doors of that world that I long to know and where you will mix reality with the fantasy of your dreams.