Harri, a young Finnish worker, has emigrated to Sweden in search of work, but is not comfortable and feels marginalized, while being aware of the failure of his marriage to a Swedish intellectual. The greeting of this situation is violence, hurting a compatriot and taking refuge in his hometown. Try to find yourself, taking stock of your past life.