Rosy Selavy arrives in New York, with her chessboard under her arm. occupying Duchamp's place at the Washington Square chess table (where he converses with the composer John Cage) later invites his suitors to a game. Rosy comes in contact with John Cage, with Broadway star Jean Halbert, with French singer Janet Maillard and Soho artist Hannah Wilke, before embarking on a long journey across the country, where she meets Mary Jane Collins , singer of Memphis Blues' stumbles upon a colony of Puritans, meets some hippies in the Far West, being finally raped and murdered on a beach in Los Angeles by psychiatrist Hal James.