Jack, aspiring writer and poet, is limited to live his life with his band of friends, between bottles and haschich pipes. All their young companions get high and drink disproportionately, while waiting for autumn to arrive and leave for the island of Gotland. Between fights and drunkenness, Jack tries to recover his summer love.