Santiago, who is doing the Military Service in Cartagena, gets four days of permission to make his Final Film for a Film School. Ana, Edurne's roommate, phones Santiago, whom she does not know, initiating a love story that is not consummated. New characters are appearing on the scene, specifying a certain era, demonstrating that any time spent was NOT better.