The evil monster Jabberwocky ravages the medieval kingdom of the sovereign Bruno, senile monarch eager to marry his daughter with the noble knight who liberates the country from the monster. Dennis, a peasant as naive as lack of resources, must leave his fat lover to make his fortune in the city, where he is mixed in spite of himself in a delirious tournament and in the erotic assaults of the voluptuous Lady Betty.