Leandro, a little man who overnight has risen to a dominant financial position, decides to avenge himself on all those people who not long ago had humiliated him. He discovers the weaknesses, defects and vulnerable points of his victims: he seduces the women who scorned him for other men, he ruins his old friends... Nevertheless, the posession of these women does not satisfy him. He brings the husbands together in his summerhouse, so that they might know their own vileness. A violent scene is produced with a tragic ending.