Roy Earle is released from prison before serving time due to his good behavior and the bail deposited by Big Mac, head of the gang he belonged to. Soon after, a member of the band tells him that Big Mac, who is preparing a new coup, awaits him in California. Roy, despite his intention to change his life, decides to go to the appointment. On his trip across the country, he establishes friendship with a humble family of farmers, whose granddaughter, Vilma, conquers his heart.