Langile batek zauri larriak eragiten dizkion istripu bat izango du Kadirren familia-negozioan. Familiak istripuaren lege-ondorioei buruz eztabaidatuko du. Langilearen emazteak deskargu-agiri bat ez sinatzea erabakitzen badu, familiako kide batek errua bere gain hartu eta ihes egin beharko du. Kadir familiagatik sakrifikatzeko prest badago ere, ez du Esma utzi nahi, ezkontzeko asmoa baitute. Krisia kudeatzen duen bitartean, istripuari eta bere familiari buruzko sekretuak argituko ditu Kadirrek, eta ondorio etikoak dituen erabaki bat hartu beharko du; ondoreak izango ditu horrek Kadirren ametsetan, familian eta zauritutako langilearen emaztearen bizitzan.