Marcelo Subiotto aktoreak eta herritarren talde batek ezkutuan epaimahai paralelo bat osatuko dute, eta epaimahai ofizialarekin batera eztabaidatuko dute giza hilketa kasu bati buruz. Bi prozesu berdin, salatu bakar bat eta epai zeharo desberdinak; agerian geratuko da justizia eraikuntza kolektibo, hauskor eta liskartsua dela.