Marthak (45) semea galdu zuen gatazkarengatik; egun batean, parte hartu zuen azken deshobiratzean hezur-komunztadurarik egon ez zelaren berri jastzen du. Erakunde-bideekin nekatuta, emakume bilatzaileen talde batera jo, Sandra ezagutu eta zera esango dio emakumeak: ''ordokiko herri urrun batean, hildako bati fabore bat eskatu ahal zaio''. Sandrak eta biok bidaia bati ekingo diote erantzunen bila, bizien eta hildakoen muga lausotzeraino. Seme-alabak aurkitu nahi dituzten amak eta amen bila dabiltzan seme-alabak: zigor beraren bi parteak elkartu egingo dira bake bila.