Cole Harden cowboy zintzoaren eta Roy Beanen artean sorturiko harremanei buruzko westerna; historikoki urkamendiko epaile gisa ezaguna den pertsonaia apetatsu eta moral berezikoa da Bean. Hellmanek gidoian parte hartu zuen, kredituetan ageri ez bada ere.