Stretch Willoughby cowboy zakarra da, baina bihotz onekoa. Bere izaerarekin zerikusirik ez duen arren, azkenean Mary Smith dirudunaz maiteminduko da. Maryk ezin du jasan inork esatea zer egin behar duen. Hellmanen akreditatu gabeko parte-hartzea.