Bigarren Mundu Gerra. 1941eko udan, alemanek Errusia komunistarekin mugakide diren herriak inbaditu dituzte. Gazte talde batek herri horietako bat –Ipar Izarra izenekoa– utzi eta oztopoz betetako bidaia bati ekingo diote.