Julian Berniersek bere emazte Lily New Orleansera eraman du, han bere familia ezagut dezan. Opari ederrak daramatzate Carrie eta Anne Julianen ahizpentzat, eta anaiak ekonomikoki lagunduko dielako itxaropena dute bi emakumeek; ez dakite, alabaina, Julianek bere fabrika itxi behar izan duela eta arazo ekonomikoak ere badituela.