Javi and Dani steal a painting. Suspecting its considerable value, they come up with a plan to sell the work. A plan that goes wrong at every step. Both follow a path of twists and turns forcing attempts to sell it from the outskirts to the city's most upmarket galleries. The two make their way around the city as their luck runs out, appeasing the moral judgement that the act they have committed entails.