The residents of the Naples and Caserta provinces must obey the Mafia rules. Five stories interweave in this violent scenario, set in a cruel and only apparently imaginary world. Based on the novel of the same name by Roberto Saviano, this razor-sharp tale of the Neapolitan Camorra won the Grand Jury Prize at the Festival de Cannes in 2008. New 4k remastered director’s cut.